Ontdek alle sprekers

Robin Ibens

De wereld verandert met rasse schreden. Overal vragen organisaties zich af hoe hun toekomst eruit zal zien. Vechten tegen morgen heeft geen zin. Integendeel. De wereld daagt organisaties uit om zelf bij te dragen aan een betere, schonere en eerlijkere toekomst

It was not until I started to tell stories, I understood why I became psychologist in the first place. My fascination for creative processes, the power of visualisation, the structure of personalities and mechanisms of change, all came together in the world of storytelling, change management and cross media communications.

Living my purpose at Shaved Monkey, a partner to anyone who wants to generate a positive impact on the world. We help businesses, organizations and people connect with their essence, find their purpose and generate the impact they desire using the power of imagination and vulnerability.


Heel wat mensen weten wat de purpose of bestaansreden van hun organisatie of project is. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze die missie goed verteld krijgen. De inhoudelijke elementen liggen er, het ontbreekt je alleen aan een juist, intern gedragen en futureproof verhaal

Om echte verandering te realiseren, moet je anderen kunnen betrekken en aan boord houden. Je verhaal moet kloppen maar het moet aansluiting vinden bij alle belanghebbenden – op het juiste moment, via de juiste weg en met de juiste boodschappen