Joeri Van Den Bergh
Co-founder & Managing Partner
Joeri Van den Bergh is medeoprichter van Human8 (het voormalige InSites Consulting), waar hij ook managing partner is.
Als lid van het marketingteam ontwikkelt hij keynote content voor in-company workshops, papers, artikelen, blogs, teambuilding events en marketingcongressen over de hele wereld.
Joeri heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketingonderzoek en adviesverlening rond marketingcommunicatie – zoals reclame, sponsoring, PR en branding – met expertise in kids- en jongerenmarketing. Joeri begon zijn onderzoekscarrière aan Vlerick en publiceerde zijn werk in verschillende academische tijdschriften. Daarnaast is hij ook coauteur van internationale handboeken van Pearson/Financial Times over toekomstige consumententrends en marketingcommunicatie.
Met zijn boek ‘How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y’ won Joeri de 2012 Best Book in Marketing Award van de American Marketing Association (AMA). Deze bestseller kende drie edities en verscheen in tien talen.
Joeri deelt zijn NextGen-expertise regelmatig op wereldwijde marketing- en researchconferenties en in-company training events.
Presentaties:
"Het is duidelijk dat merken zich moeten aanpassen aan de nieuwe normen en verwachtingen van consumenten. Wie nog denkt in termen van 'waarom een recept veranderen dat al jaren succesvol is?', slaat de bal mis. De keuze van de juiste ESG-missie en ESG-strategie is doorslaggevend."
Joeri Van Den Bergh